Prianera

Garantie

Compania garantează autenticitatea fiecărui produs, ce este realizat în întregime manual, pentru a asigura cele mai înalte standarde, utilizând materii prime de o calitate excelentă.

Produsele prezintă certificarea oferită de către Organismul de Certificare specific sectoarelor de mobilă și mobilier din lemn, conform reglementărilor actuale pentru sistemele de calitate.

Produsele sunt acoperite de această garanție, care, dacă nu se specifică altfel, se referă doar la un produs de uz casnic și se limitează la repararea sau înlocuirea produsului care s-a dovedit defect. Garanția este nulă dacă produsele au fost dezasamblate, modificate sau reparate de personal extern, care nu este autorizat de către companie, sau dacă produsele au fost plasate în aer liber sau în medii umede.

Această garanție nu acoperă defecțiunile sau defectele cauzate de daune accidentale, sau care rezultă din utilizarea necorespunzătoare a produsului. Responsabilitatea Polaris nu va depăși niciodată prețul de achiziție al produsului sau înlocuirea sa completă.

În cazul în care, la momentul reparației, nu erau disponibile materiale identice cu cele deteriorate, compania își rezervă dreptul de a le înlocui cu altele de calitate și de valoare egală.

 

Termeni și durabilitate

Această garanție este în beneficiul cumpărătorului original al produsului și nu este transferabilă.

Prin urmare, cererea de asistență în temeiul acestei garanții trebuie realizată prin intermediul magazinului unde a avut loc achiziția și la prezentarea dovezii datei de cumpărare, precum și a documentației fotografice care atestă defectul sau defecțiunea pretinsă. Condițiile aplicabile cererii de service, care trebuie trimise de îndată ce întâlniți orice defect al produsului, sunt următoarele:

  • treizeci (30) de zile de la descoperirea defectului dacă a fost găsit după livrare și apoi realizarea inspecției planificate;
  • paisprezece (14) zile de la data cumpărării, pentru defectele vizibile raportate la momentul livrării.

 

Compania va examina produsul și va decide dacă problema este acoperită de garanție.

După examinarea produsului, compania va repara sau va înlocui produsul într-un termen rezonabil, care va fi stabilit în raport cu amploarea reparației și / sau caracteristicile pieselor care urmează să fie înlocuite cu un produs identic sau comparabil, în conformitate cu reglementările locale.

Produsul Polaris este garantat în condiții normale de utilizare, precum și de la data cumpărării pentru o perioadă de:

  • 10 ani pentru cadru
  • 2 ani pentru perne, saltele și mecanisme de deschidere, cusături, dispozitive portabile și / sau sisteme electronice de suspensie (inele cu piston), finisate în grinzi din lemn și învelitoare din material textil. După primul an de la data cumpărării, garanția acoperă doar piesele și materialele necesare reparării, nu și costul manoperei.
  • 2 ani pentru orice ruptură și rupere a pielii. După primul an de la data cumpărării, garanția acoperă doar piesele și materialele necesare pentru reparație, nu și costul manoperei. Compania garantează autenticitatea tapițeriei sale din piele.

 

Reamintim cumpărătorului că înmuierea pernelor este rezultatul utilizării normale a produsului și nu trebuie confundată cu o pierdere de consistență din cauza erorilor de fabricație sau a imperfecțiunilor materialului.

 

Excluderi și excepții

Garanția pentru neconformitate este exclusă în cazul în care la momentul cumpărării consumatorul a fost conștient de defect, dacă nu putea fi ignorat utilizând o diligență rezonabilă sau dacă lipsa conformității derivă din instrucțiunile sau materialele furnizate de consumator.

Această garanție nu acoperă pretențiile legate de:

– cute sau pete naturale cauzate de leziuni ale pielii sau de variații ale granularității și culorii datorită proprietăților naturale ale materialului. Aceste caracteristici atestă pur și simplu utilizarea pielii autentice;

– deteriorarea pielii sau a țesăturii cauzată de aplicarea de detergenți chimici, balsamuri neadecvate sau tratamente neacceptate de companie;

– fisuri sau exfoliere a pielii;

– daune cauzate de arsuri, tăieturi, animale sau alte forme de utilizare neadecvată;

– daune datorate neglijenței consumatorului și tratamentului inadecvat de curățare sau acoperire;

– daune cauzate de materiale corozive, cum ar fi acizii sau solvenții, coloranții, cernelurile, vopselele, fluidele corpului uman sau animal;

– daune rezultate din expunerea directă la lumina soarelui și / sau surse de căldură și condiții similare și decolorarea rezultată;

– utilizarea comercială, indiferent dacă este contractuală, instituțională sau non-rezidențială (adică în mediul normal de viață) a produsului;

– daune cauzate de abuz, utilizare neadecvată sau forță majoră;

– daune cauzate de transportul sau manipularea incorectă a produsului;

– vânzări de piese, eșantioane, sau vânzări în starea în care se află;

– reparații efectuate de persoane neautorizate de companie;

– interpretarea defectelor cauzate prin dezinformare sau neglijență din partea vânzătorului.

 

De asemenea, garanția nu acoperă:

– revendicări pentru un produs care a fost modificat;

– cumpărătorul, dacă a transferat garanția către o terță parte sau a schimbat adresa față de cea oferită pentru livrarea produsului;

– orice cost de ambalare și expediere către și de la producător, dealer sau alt punct de reparație stabilit de companie.

Compania nu oferă alte garanții care nu sunt raportate aici, cu excepția cazului în care legea prevede altfel. Drepturile specifice cumpărătorului protejate de această garanție pot varia de la stat la stat.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Imagine
  • SKU
  • Rating
  • Pret
  • Stoc
  • Disponibilitate
  • Adauga in cos
  • Descriere
  • Conținut
  • Weight
  • Dimensiuni
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the compare bar
Compara
Wishlist 0
Vezi toate Continua cumparaturile